Продавець Інтернет-магазин "SBTR" розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
814 відгуків

Сьогодні вихідний день. Замовлення оформленні у вихідний день будуть опрацьовані в робочий день з 9:00.

Інтернет-магазин SBTR
+380 (67) 121-04-86
Менеджер Вікторія

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Ми прагнемо, щоб ваш досвід покупок у нашому магазині був приємним та комфортним. У разі, якщо придбаний товар вам не підходить, ви можете повернути/ обміняти його згідно з наведеними нижче умовами: 1. Загальні умови повернення • Повернення/ обмін товару можливе протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення. • Товар має бути у новому стані: без ознак використання, збережена оригінальна упаковка, ярлики, пломби та інші комплектуючі елементи. 2. Товари, які не підлягають поверненню Відповідно до законодавства, Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 визначений Перелік товарів належної якості, що НЕ підлягають обміну/ поверненню. Детально ознайомитися можна на сайті Кабміну. 3. Порядок повернення 1. Зв’яжіться з нашою службою підтримки за телефоном. 2. Повідомте номер замовлення та причину повернення. 3. Надішліть товар на вказану адресу (пересилання здійснюється за рахунок покупця, якщо причиною не є дефект товару). 4. Після отримання та перевірки товару ми здійснимо повернення коштів або замінимо товар, залежно від вашого вибору. 4. Повернення коштів • Кошти повертаються після отримання та огляду товару протягом 1-3 робочих днів з моменту підтвердження повернення. Ми завжди відкриті до діалогу та готові вирішити будь-які питання щодо повернення чи обміну товарів. Звертайтеся – ми раді вам допомогти!

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner