Продавець Інтернет-магазин "SBTR" розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
679 відгуків

Сьогодні вихідний день. Замовлення оформленні в вихідний день будуть опрацьовані в робочий день з 9:00.

Інтернет-магазин SBTR
+380 (68) 382-96-04
Менеджер Оксана
+380 (63) 139-57-83
Менеджер Дмитро

Вихід бізнесу з карантину. Проста реалізація рекомендацій МОЗ

Вихід бізнесу з карантину. Проста реалізація рекомендацій МОЗ

После начала постепенного снятия карантинных мер при посещении магазинов, салонов красоты, кофеен мы четко видим тенденцию к тому, что люди забывают о мерах предосторожности. В магазинах к кассам в очередях никаких социальных дистанций и в помине нет, в ТЦ на входах на отсутствие масок у посетителей абсолютно никакой реакции, а в салонах инструменты как не дезинфицироваться после каждого клиента, так и не дезинфицируются и самим же клиентам наплевать. Но собственники бизнеса рискуют не только здоровьем своих посетителей, но и сотрудников, не уделяя должного внимания таким нюансам.

На які ж моменти в рамках тих же встановлених законом заходів безпеки звернути увагу і навіть зробити їх краще:

  • Обов'язковим заходом для більшості сфер є проведення температурного скринінгу персоналу перед початком робочого дня і не допуск працівника в разі температури вище 37,2 і симптомів респіраторного захворювання. Звичайно ж, проводити перевірку температури необхідно безконтактними термометрами, але і в цьому випадку прилад після процедури необхідно продезінфікувати

  • Прийом клієнтів в сфері обслуговування необхідно здійснювати тільки за попереднім записом, при цьому інтервали між прийомами мають бути не менше 15 хв. під уникнення контактів клієнта з іншим. Ідеальною є ситуація вважається у випадку дезінфекції всіх робочих поверхонь після кожного відвідування (максимальний проміжок між прибираннями приміщення встановлений в 2 години). Можливе застосування потужної ультрафіолетової лампи для обробки приміщення.

  • Желательна организованная система ожидания клиентов своей очереди вне помещения. Если такой возможности нет, помещение ожидание должно быть хорошо проветриваемым и в любом случае необходимо соблюдение социальной дистанции. В больших магазинах и ТЦ есть необходимость организации разделенных потоков на вход и выход покупателей.

  • В сфере обслуживания пребывание посторонних людей в одном помещении запрещено, кроме родителей сопровождающих несовершеннолетних детей или людей с инвалидностью.

  • Допуск в помещение предоставляется только посетителям в маске или респираторе без клапана.

  • Працівники зобов'язані працювати в масці і рукавичках.

  • Дистанція між місцями надання послуг не менше 2 м.

  • На вході у приміщення повинен знаходиться антисептик з високим вмістом спирту (70% і вище). Ідеальним варіантом вважається застосування безконтактного дозатора для рук з можливістю регулювання дози санитайзера (для уникнення дотиків усіма відвідувачами до ємності з дезінфектором і, відповідно, щоб уникнути перехресного зараження).

  • Сотрудники обязаны донести клиентам информацию об ограничительных мерах. А в местах возможного скопления посетителей должна быть маркировка для соблюдения дистанции.

Как видим из перечня, далеко не все пункты выполняются на данный момент или выполняются только для “галочки”. Именно поэтому для безопасности своих сотрудников и клиентов, рекомендуем применять бесконтактные девайсы во избежания перекрестного заражения.

Ну а мы хотим пожелать вам здоровья и процветания вашего дела, несмотря на любые обстоятельства!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner